Zesde week Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu Zesde week Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu

Zesde week Bali

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

15 Maart 2015 | Indonesië, Denpasar

Halloooo,

Hier is dan ook gelijk het verslag van de zesde week op Bali. Dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte en ben ik helemaal bij. Dan kan ik na mijn weekje vakantie die ik op dit moment heb, gelijk alles weer vertellen. Alleen deze week heb ik niet veel spannende of leuke dingen beleefd op het weekend na dan, maar dat lezen jullie wel.

Maandag hadden wij nog geen les, maar er moest wel wat gedaan worden aan school. Aangezien woensdag tijdens CBL een presentatie moest worden gegeven over het maken van een marketing en communicatie plan voor verschillende doelgroepen, dus lekker dagje huiswerk maken.

De dinsdag bestond weer uit twee hoorcolleges. Deze waren allebei erg interessant en kregen veel informatie die ons kon helpen met het schrijven van het project plan die wij volgende week in de vakantie moeten inleveren. Na dat deze colleges waren afgelopen, gingen wij in het hotel weer verder met de presentatie voorbereiden voor morgen.

De dag van de presentatie. De presentatie verliep erg goed. We hadden een duidelijk verhaal en kregen goede feedback van de klas. Dit was ook erg belangrijk, want deze informatie hadden wij ook weer nodig voor ons project plan, dus wij moesten goed opletten wat de andere groepen gingen presenteren, want die hadden een marketing communicatie plan voor andere doelgroepen.
Dit was tevens onze laatste CBL les,dus het einde komt steeds dichterbij. We moeten natuurlijk nog wel naar school toe, maar geen lessen meer.

Het is weer donderdag en dat betekend weekend. Alleen volgende week donderdag staat de deadline gepland voor het project plan, maar aangezien wij dan een weekje vakantie hebben willen wij dit natuurlijk voor onze vakantie af hebben, dus dat betekend aan de bak. Dit hebben wij dan ook gedaan hebben van 11:00uur tot 23:00uur lekker aan school gezeten en toen was het plan zo goed als wel af, maar we vonden het eerst wel welletjes geweest voor vandaag.
Na een lange dag met school bezig te zijn geweest kon ik dan ook lekker slapen en dat was maar goed ook, want we werden de volgende ochtend alweer om acht uur opgehaald om met z’n alle te gaan raften in Ubud. Dit was echt super leuk en natuurlijk helemaal zeik nat terug gekomen in het hotel. Niet omdat ik uit de boot was gevallen, maar omdat we onderweg allemaal watervallen tegen kwamen waar we met de boot onderdoor gingen. En sommige jongens vonden het leuk om ons in het water te trekken bij het eindpunten, dus ach ik was toch al nat, dus dan maar even lekker zwemmen. Na dit leuke avontuur in de ochtend kregen wij daar nog een lunch aangeboden en gingen we weer terug naar het Hotel.
Eerst even lekker uitgebreid douchen en daarna gingen wij weer verder met ons project plan, want het moest af vandaag, want dan hebben we het hele weekend even geen schoolwerk en lekker lang vakantie. Zo gezegd zo gedaan, vrijdagavond om 8uur werd het voor de laatste keer opgeslagen en was het verslag af, dus weekend! Dit moest maar gevierd worden daarom gingen we gezellig met een groepje naar Kuta om daar opstap te gaan.

Weekend, dus dat betekend lekker niets doen. Aangezien Sanne lies haar ouders waren aangekomen gingen we die even opzoeken. Die zitten in een hotel in Sanur en daar hebben wij lekker de hele middag aan het strand gelegen en heerlijk genoten van onze eerste vrije dag! ’s Avonds stond er niet veel meer op de planning en hebben wij lekker op het balkon gezeten en soort meidenavond gehouden met nagels lakken, kletsen en muziekje aan, een heerlijk avond!

Nu ben ik alweer aangekomen bij de laatste dag van de zesde week, namelijk de zondag. Tijdens het ontbijt kwam iemand met het idee om naar de dierentuin te gaan. Dit was een leuk plan, dus wij op onze scooter richting de dierentuin. Dit was een mooie dierentuin, maar niet zo groot als in Nederland. Echter kon je hier wel met de dieren op de foto en dat hebben we dus gedaan. Onder andere ben ik op foto geweest met een olifant, papagaaien en een krokodil, dit was trouwens best wel een beetje eng. Het was een heerlijke ochtend/ middag. Voor dat je het weet, is het alweer avond en wat gaan we dan eten. Aangezien we vakantie hebben, zijn wel lekker uit eten geweest in Seminyak, waar ik tevens kaartjes heb gekocht, dus mensen in Nederland houd de brievenbus maar in de gaten;)

Morgen staat nog niks op de planning en dan dinsdag vertrek ik naar Lombok, dus dan heb ik weer genoeg om over te schrijven.

Tot snel,

Liefs Annemarie

• 15 Maart 2015 - 18:34

Ina Groenwold:

Hoi Annemarie. Leuk om je verslagen even te lezen. Hebben we ook een indruk hoe het op Bali is.
    Wij wensen jullie fijne dagen met elkaar en geniet ervan. Je bent vast bruiner als wij. We hebben weer de winterkleding aan. Hebben een paar dagen 11 graden gehad. De groetjes van Be Ina en Janco.

• 16 Maart 2015 - 17:05

Janet:

Het meid, wat ontzettend leuk om je verslagen te lezen! Ondanks dat je toch wel voor school aan de bak moet, hebben jullie ook genoeg ruimte om dingen te gaan ondernemen! Top! Geniet nog van de weken die je nog in Bali hebt! Have fun! Xxx