Ons verblijf ´het Hotel´ - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu Ons verblijf ´het Hotel´ - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu

Ons verblijf ´het Hotel´

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

15 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

Halloo,

Nog even een verslag over ons prachtige hotel waar wij met alle studenten verblijven.

Ik slaap gezellig met Lisette op de kamer en we hebben soms de dikste lol. Want wij vragen soms ons echt af of we op Bali zitten of in Mekka of in een dierentuin.. Aangezien wij altijd leuk wakker worden van mensen die aan het zingen zijn of de hanen die achter het hotel lopen of de mieren en gekko’s in onze kamer, weten wij het soms gewoon even niet meer.
Maar wanneer wij dan weer op ons balkon staan en het zonnetje schijnt dan weten wij weer dat wij in Bali zijn.

Het hotel bevalt ons verder prima. Het hotel ligt aan een drukke hoofdstraat. Het verkeer blijf ik nog wel een beetje een raadsel vinden. We moeten namelijk gewoon langs de weg lopen en sommige rijden best hard en iedereen doet maar wat, maar het zal wel wennen. We hebben in de buurt een paar kleine winkeltjes en de MacDonalds en de KFC.. dus aan fastfood geen gebrek. Alles wat we nodig hebben kunnen we makkelijk op loopafstand halen, maar wanneer we echt naar het strand of zoiets willen dan moeten we de taxi nemen.

Verder is het weer op Bali ook dikke prima, vandaag is de gevoelstemperatuur zelfs 40 graden, dus best wel warm. Maar dat mag ook wel weer, want de afgelopen paar dagen hebben wij niet veel zon gehad en juist veel regen en onweer, maja het is hier natuurlijk ook het regenseizoen en ik begreep dat in Nederland wel even de zon had geschenen, dus tjaa eerlijk is eerlijk jullie mogen ook een beetje. Ik ben wel weer blij dat die nu weer terug bij ons is:) En heb het geweten, want mijn armen zijn mooi verkleurd.. (auwwww)

Zo nu zijn jullie weer van alles op de hoogte en ga ik het nu maar gewoon weer per week bijhouden, anders moet ik weer drie of twee verslagen typen;)

Tot snel!
Xx Annemarie