Aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: annemariekroeze

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

06 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

ey,

Woensdag 1 februari:
om half 4 's ochtends ging de wekker, lang geslapen had ik niet, maar was toch klaar wakker. Om ongeveer half 5 ben ik samen met Papa en Mama naar Schiphol gereden. Het avontuur waar al heel lang over gesproken begon nu eindelijk.
Om kwart voor 7 kwamen we aan op Schiphol, eerst mijzelf en mij koffer ffe inchecken en daarna moest ik bij het wisselkantoor even mijn gereserveerde guldens op halen. Tijdens dat ik dat deed kwam mijn zus ook gezellig op Schiphol om mij uit te zwaaien:) Om half 9 ging ik samen met Jamy door de douane en afscheid nemen van mijn mama,papa, fennegien.
We moesten vertrekken van gate E24, maar dat veranderde omdat ons vliegtuig bevroren was, dus moesten we naar gate 18 en hadden voor de in de lucht zaten ander half uur vertraging.

De vlucht verliep wel chill.. We hadden 2x eten gekregen en tijdens de vlucht heb ik mooi filmpjes gekeken en een beetje geslapen.

Toen we geland waren op Hato, het vliegveld van Curaçao. Daar moesten we langs de douane, maar dat duurde wel erg lang. Daar moesten wij ons stage contract ook afgeven, want anders mochten wij niet doorlopen.

éen keer buiten te zijn stonden daar Lia en Judith en onze stagebegeleider te wachten. Zo hea wat was het hier warm.
Na even gesproken te hebben met Lia en Juud, zijn we vertrokken richting ons huis aan de cas coraweg. Het is een mooi huis met een zwembad in de tuin (maar dat wist ik van te voren al) De huisgenootjes zijn gezellig en mochten de eerste avond gelijk mee eten.

Ik ben rond half 12 gaan slapen en was echt moe, maja inmiddels was het In Nederland dan natuurlijk ook al half 5.

Zal zo meteen of morgen wel de rest van de week beschrijven;)

Liefs,