weer een maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu weer een maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu

weer een maand

Door: annemariekroeze

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

19 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey luitjes,

het is al even geleden dat ik wat van mij heb laten horen, maja geen bericht is goed bericht zal ik maar zeggen..

Nouja goed bericht, heb wel even een pittige periode achter de rug, maar dat is gebeurd en moeten we maar niet te lang stil bij blijven staan.

Heb ook een hele leuke periode achter de rug, want mijn eerste bezoek is geweest.. inmiddels al bijna een maandje geleden, maar dat geeft niet! Dat was echt super gezellig.

Samen met Yvonne en Sebas lekker dagen op het strand door gebracht en heerlijk op de ene laatste dag naar klein Curacao geweest! Helaas vloog deze week om en moest ik weer afscheid van ze nemen:(..

Nu heb ik eigenlijk niet heel veel bijzonders bleeft, af en toe stappen, maar vooral veeeel werken.. Want over 6daagjes komen Mama en Fennegien, dus wil dan wat extra dagen vrij.. dus dat betekend nu meer werken..

Straks nog maar even borreltje doen in de tijd met mijn lieve huisgenootjes;)..
en dan weer vrolijk werken en dan dinsdag mijn tweede lading bezoek..

Ohja heb ook nog een tussenbeoordeling gehad op mijn stage en alles verloopt goed en zijn erg te vrede!

Zal binnenkort ook even foto's plaatsen..

Tot de volgende update!
Xxx