maandje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu maandje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu

maandje

Door: annemariekroeze

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

29 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey allemaal,

Het is even geleden dat ik wat van mij heb laten horen.. Dus denk nu moet het echt maar even weer:)

Ik ziet hier vandaag precies vier weekjes, wat vliegt de tijd voorbij;)

Na de eerste week heb ik echt van alles gedaan, maar vooral stage gelopen. Dus laat ik maar beginnen met te vertellen over mijn stage:)

Stage is goed, kort maar krachtig.. haha.. Ik volg een stage als supervisior Housekeeping en is echt heel leerzaam. Zo hebben ik nu diensten van 14.30 tot 23.00uur.. Als ik begin moet ik de avondploeg vertellen wat er gaande is in het hotel en wat ze moeten doen en op welke vloer in het hotel.
Het hotel is echt super mooi, elke keer als ik op de gangen loop kan ik genieten van een mooi uitzicht over zee of over de golf baan. Veder zijn mijn taken; het controleren van kamers, de room cleaners beoordelen, zorgen dat het hotel op tijd schoon is en van alles en nog wat;) Tot nu toe bevalt het mij goed en begin ik al aardig te wennen:)

Op naar de volgende punten wat ik allemaal doe als ik vrij ben.. Zo doe ik veel dingen samen met mijn huisgenoten, dat is super gezellig. We gaan meestal vanaf donderdags tot zondag op stap.. (niet elke dag natuurlijk..(A))
Op donderdags naar de tijd, dat is een soort van café met een dj en kun je ook buiten op het terras dansen.
Op vrijdag naar Bermuda, dat is gewoon een discotheek, maar midden op de dansvloer sta je in de buitenlucht onder de sterren te dansen.. Dat is zo gezellig dat we daar zaterdag meestal weer zijn..
Zondag is het Wet& Wild dag. Dat is op het strand met een dj.. Dus eigenlijk kort gezegd gewoon een beachparty.

Verder zijn we een keer uit eten geweest bij Cabana beach, omdat het Angela (huisgenootje) haar verjaardag was.. Ben paar x naar het strand geweest, allemaal verschillende, zoals;
Jan Thiel, Mambo, Cabana.. Dat zijn echt de toeristische stranden. De mooiere stranden moet ik nog gaan bekijken. Maar daar moet je wel een eindje voor rijden en steeds als ik vrij ben, dan ben ik meestal de enige die vrij is.. maar dat komt nog wel, want zit hier voorlopig nog wel even.

Nog even wat andere dingen over mijzelf.. Ik dacht vorige week dinsdag ik ben vrij, dus laat ik eens ffe gaan bij kleuren op het strand.. nou dat was gelukt. 's avonds naar het douchen bleek dat ik echt super verbrand was. 's nachts kon ik niet slapen en had het weer warm en weer koud. Mijn huisgenoten hebben toen nog een dokter gebeld. De volgende ochtend was is wat misselijk, maar ben wel gewoon naar stage gegaan. Daar ging het wel redelijk voelde mij alleen af en toe wat duizelig en koud en weer warm.
Donderdags was ik vrij dus kwam wel goed uit. Ik voelde mij niet meer ziek, dus had geen zonnesteek ofzo iets, maar mijn gezicht werd alleen maar erger. Dus foto's gemaakt en naar mama gemaild en die naar de dokter in NL geweest, zij zei; Ga toch maar even daar naar een dokter. Zo gezegd zo gedaan, ik vrijdag naar de dokter en had om half 2 een afspraak, maar was om kwart voor 3 aan de beurt.. (het Antilliaanse kwartiertje) Ik kreeg zalf mee en dat moest ik 2 tot 3x per dag op mijn gezicht smeren. Ik ha namelijk tweede graads verbranding in mijn gezicht en op mijn rechter schouder. Gelukkig duurde het ongeveer 5dagen en alles was weer uit mijn gezicht verdwenen.. Wat was ik blij. Ik was namelijk heel bang dat ik er een litteken aan over hield.. maar gelukkig niet! Dus voortaan maar iets minder lang in de zon en meer water drinken, want waarschijnlijk was mijn huid uitgedroogd.

Nu heb ik nog een dingetje dan kunnen jullie ffe lachen..
Ik had een andere auto gekregen, dus daarmee na het werk. Ik wil naar huis rijden, wil die niet starten.. Ik dacht oh nee niet weer mijn lampen aan laten staan, maar gelukkig niet. Ik nog een x starten en toen deed die het. Ik langs de supermarkt. Daar deed die hetzelfde. Weer niet starten. Ik bellen naar mijn verhuurder.. als het nog een x gebeurde moest ik weer bellen en keek hij erna. Thuis aangekomen en geparkeerd op onze mooie 'grote' parkeerplaats, rolt de auto een beetje terug, want onze parkeerplaats is een heuvel. Dus ik denk start de auto nog een x en zet hem even anders neer.. en ja hoor, nooit meer dat die auto aan wil..
En die auto bleef maar naar achteren rollen. Dus ik huisgenootjes roepen om hem tegen te houden en om hoog te drukken.. Nouja dat ging nog niet zo makkelijk tegen een heuvel op. Wij drukken, eerst kwam er geen beweging in, maar later begon hij een beetje te haperen en ineens gaat die naar voren geen redden meer aan. Toen kwam hij tot stilstand via de muur. Super 1dag een andere auto en gelijk verf eraf en het de lampekap eraf.
Gelukkig viel het allemaal wel mee en moet ik gewoon een nieuw kapje regelen en dan is tot nu toe alles geregeld.

Zo volgens mij zijn jullie nu allemaal weer op de hoogte van de dingen:) en heb je ook wat om te lezen.. haha

Ik zal in vervolg proberen om wat eerder een verslag te maken, zodat het niet zo lang wordt.. haha

Liefs mij,
xxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

weer een maand

29 Februari 2012

maandje

06 Februari 2012

Aankomst

31 Januari 2012

laatste dag

29 Januari 2012

voorbereiden
Annemarie

Actief sinds 08 Aug. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 9935

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 11 April 2015

Studeren Bali

01 Februari 2012 - 16 Juni 2012

Stage

12 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage Duitsland

Landen bezocht: