Tweede week Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu Tweede week Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Annemarie Kroeze - WaarBenJij.nu

Tweede week Bali

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

15 Februari 2015 | Indonesië, Denpasar

Hallooo,

Maandag, dus een nieuwe schoolweek staat weer voor de boeg. Deze dag was wel anders dan anders want school dacht, die studenten hebben al drie dagen school gehad en lang weekend, dus laten wij eerst maar op field trip gaan. Dus zo gezegd zo gedaan.
De bus stond weer keurig op tijd om ons op te halen en wij met alle studenten keurig in pak richting het zuiden. Hier hebben wij het grootste conference centrum van Bali bezocht wat erg indrukwekkend was. Eerst kregen wij een presentatie over het bedrijf en daarna een rondleiding langs alle zalen. Na deze eerste geslaagde trip gingen wij naar het Nationale Cultureel Park. Hier kregen wij een korte rondleiding bij een paar standbeelden langs en daarna hebben wij genoten van een theater voorstelling/ dans… Wat dit met onze opdracht te maken had is mij nog niet helemaal duidelijk, maar het was een leuke en gezellige middag.

Dinsdag: Na de leuke field trip van gisteren was het weer tijd om gewoon naar school te gaan en wat te leren. Deze dag bestond uit twee verschillende hoorcolleges en deze waren allebei erg interessant. De eerste ging over het financiële gedeelte bij een evenement organiseren en de tweede over het marketing gedeelte. Aangezien ik voor onze moduul opdacht financieel voor mijn rekening neem, was de eerste dus erg leerzaam en bruikbaar. Na deze twee colleges nog even lekker geluncht bij school en daarna weer richting hotel. Morgen hebben wij afronding van case 1 voor CBL, dus dat wordt een middagje/ avondje huiswerk maken.

Woensdag; Deze dag was in de eerste twee week de langste lesdag die we tot nu toe hebben gehad. We moesten van 09:30uur tot 13:00uur naar school. In deze les gingen we alle stappen bespreken die wij nodig hebben voor onze moduul opdracht. Na deze zware lesdag hadden wij natuurlijk wel een dagje vrij verdiend en dat was ook zo. De donderdag heb ik niet zoveel bijzonders gedaan om daar wat over te schrijven, maar gewoon lekker bij het hotel gebleven om huiswerk te maken en lekker bij het zwembad chillen.

Vrijdag; Wij moeten natuurlijk ook wat zien van de echte business en het niet alleen uit de boekjes leren. Dus we gingen weer op field trip. Dit keer gingen we richting Taman Bhagawan Bali. Dit is een prachtige locatie om evenementen te organiseren lekker buiten aan zee. Check de foto’s maar. Deze locatie hebben wij in de ochtend bezocht en dus daarna lekker weekend. De middag heb ik doorgebracht in het hotel en voor de verandering toch nog even met school bezig geweest. ’s Avonds zijn we lekker met z’n allen uit eten geweest bij Sky garden en hebben daar ’s avonds ook nog even lekker van een cocktail genoten.

Zaterdag; Ik heb weekend, dus het is nu wel even mooi geweest met school en we gaan wat leuks doen. Aangezien wij hier met veel meiden zitten en die wel van shoppen houden zijn wij naar Seminyak Square geweest. Hier zijn allemaal leuke winkels en kleine markt kraampjes, prima om je een middag te vermaken. Op een gegeven moment hadden wij wel wat trek en kwamen wij bij café Bali. Dit café is niet zomaar een standaard café op Bali, maar hier verkopen ze dus kroketten, frikadellen en bitterballen. Maar het leuke van het verhaal is, wat heb ik besteld, juist lasagne.. Dit café is zeker een café waar wij nog wel weer eens heen gaan in de komende acht weken.

Zondag; Aangezien ik van sommige vriendinnen de vraag krijg waar mijn foto’s zijn op Facebook, dacht ik.. misschien moet ik die maar eens ff gaan uploaden en mijn waarbenjij.nu ook weer gaan bijwerken, dus vandaar dat ik dat nu dan ook maar eens even doe. Deze dag is een prima zondag, vanmorgen gezellig met vriendinnen uit Nederland geappt en spraakberichten gedeeld, aangezien ik lekker aan het ontbijten was en zij net terug kwamen van het stappen, konden wij mooi even bijkletsen. En nu ben ik dus druk bezig met foto’s te uploaden en mijn verslagen te typen en daarna nog maar eventjes met school bezig.
Morgen begint week 3 alweer, de tijd vliegt helaas snel voorbij.

Tot snel!

Xx Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemarie

Actief sinds 08 Aug. 2011
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 9940

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 11 April 2015

Studeren Bali

01 Februari 2012 - 16 Juni 2012

Stage

12 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage Duitsland

Landen bezocht: